اقای علی خراشادی طی یادداشتی که در تاریخ 16دیماه 94 منتشر شد عبرتا للناس و بصورت بسیار مختصر به افشای پروسه سقوط فردی بنام اسماعیل یغمایی پرداخت که البته فکر میکنم کارعاقلانه و بسیاردرستی کرد که خیلی خلاصه نوشت وگرنه حتما در مواجهه باجواب یغمایی ، اضافه بر مشگلات زیست محیطی ، بجای 18 سئوال ، ما به ازای هر خط اضافه تر با 18 سئوال اضافه ترهم مواجه میشد .اسماعیل یغمایی در جواب به این مطلب وزین ، تمام درون مایه .... خودرا بیرون ریخت و با یک پز سوپردمکراتیک ،
اما با یک منطق کاملا اخوندی و سوفسطایی ، ظاهرا برای روشن شدن مطلب و در واقع برای خلط مبحث ، و به شیوه کاملا اخوندی ، تعداد زیادی سئوال مطرح کرده و با متد بغایت « رمالانه » تلاش کرده که موضوع اصلی مطرح شده در این یادداشت را دوربزند .
البته اهل فن !!!! که چه عرض کنم ، حالا دیگر پس از چند دهه حکومت آخوندهای جنایتکار ، همه مردم عادی جامعه هم میدانند که این یک روش و منطق شناخته شده اخوندی است که از با م تاشام به ان مشغول بوده و هستند . نمونه سیاسی ان هم رئیس جمهور نور چشمی مقام عظمای ولایت یعنی احمدی نژاد است که طی هشت سال که مقام اول اجرایی نظام خمینی – خامنه یی بود هر وقت در مقابل سئوالی دررابطه با جرم و جنایت و فساد و غارت و دزدی و چپاول اخوندها و مزدورانشان قرار میگرفت با یک فقره نعل وارونه و خلط مبحث ، باصطلاح موضوع را چرخانده و روی طرف مقابل و سئوال کننده برمیگرداند . و بلانسبت طبق مثل معروف که « مرغ یک پا دارد» از ادعای « مدیریت جهان » یک قدم هم پائین نمی امد . احتمالا این ویژگی ها و ادعاهای یغمایی هم ناشی از تحقیق و تتبع عمیق او در فرهنگ اخوندی و«همنشین »ی با ..... است .
بنا براین طبق شیوه و منطق !! مرضیه !! خود ایشان ، با توجه به اینکه در یادداشت مربوطه به نکاتی اشاره شده است که خوب است قبل از هر بحث دیگر ، جهت تنویر افکار عمومی که البته حق دمکراتیک انهاست ، حضرتش به انها پاسخ دهد . برای تست دمکراتیک بودن ایشان ، برعکس بحر طویل نویسی های ایشان ( که اصلا کاری به محتوای ان ندارم ، یعنی نمی توانم داشته باشم و فکرهم نمی کنم بجزخودش وبازجویش کسی دیگری بفهمد ..... ) فقط چند سئوال مطرح میکنم و متناسب با جواب وی ، البته سئوالات بعدی را هم مطرح خواهم کرد .
سئوال اول : راستی اصلا مبارزه چیست ؟ چرا نباید بجای این کارهای زشت !!! و بد !!! ، آدمها بنشینند بحث دمکراتیک کنند (چیزی مثل کاری که شاگرد جلاد اوین در برنامه پرگار بی بی سی کرد ) که حداقل چیزی یاد بگیرند و ادیب و .... بشوند ؟
سئوال دوم : اصلا خائن یعنی چه ؟ چرا ادم ها یکدفعه به خیانت کشیده میشوند و سقوط آزاد می کنند ؟ اصلا چرا باید کلمات بد وزشتی مثل خائن و خود فروخته رابرای برخی بکار برد ؟ بجای ان بهتر نیست بحث ازاد بشود ؟
سئوال سوم : اصلا چرا را ه دور برویم ، نظر شما درباره شاگردجلاد اوین و همنشین این شاگرد جلاد چیست ؟
سئوال چهارم : ایا رابطه یی بین خائنین با وزارت جنایت هم هست یا نه ؟ یعنی با هزار رشته مریی و نامریی به هم وصل هستند یانه ؟ لطفا یک مثال بزنید تا همگان روشن شوند (البته اگر ازتجربیات شخصی باشد طبعا خیلی مناسب تر است اما این حق دمکراتیک !!! شماست که چه مثالی را انتخاب کنید )
سئوال پنجم : خودفروشی سیاسی یعنی چی ؟ چگونه نرخ را تعیین میکنند ؟ پارامترهای موثر در تعیین نرخ چیست ؟ اصلا اجرت و حق الزحمه را چگونه می پردازند ؟ مثلا هدف ار انجمن نجاست (نجات !!!) چیست و مثلا شما هم رابطه یی داشته اید یا دارید ؟
سئوال ششم : آيا نسبت دادن مرگهاي مشكوك به اشرف ولييرتي ، زمينه سازي براي موشك پراني وكشتار مجاهدين هست يانه ؟ ( لطفا نظر صریح بدهید تا برای خوانندگان کاملا روشن شود )
سئوال هفتم : ايا لگدپراني به مقاومت و ايستادگي در مقاومت عليه رژيم ولايت فقيه، مشغله اصلي خليفه ارتجاع و رژيم دست و پا بريدن و سنگسار كردن هست يانه؟ آيا احساس نمي كنيد كه درمتن فلسفه باقی های شاعر مسلكانه ولي بسيارشير توشير و درهم برهم، درهمين مسير قدم و قلم ميزنيد؟ (پاسخ به قسمت دوم سئوال کاملا اختیاری است )
سئوال هشتم : ايا اينها مجاني و في سبيل الله است ؟ و فقط بدلیل یک کشف و شهود میمون ، شما از همه شعرو شعارهايي كه قبلا مي گفتيد واگشت زديد ؟ يا اجرت خاصي هم مي گيريد؟
سئوال نهم : ایا جز این است که شاغلین به این شغل ، بالکل عمله خلیفه ارتجاع هستند ؟ ( با جیره و مواجب علنی یا غیر علنی ، با واسطه یا بیواسطه ، یا بقول ان یکی مزدور اجاره یی با پول های طیب و طاهر )
سئوال دهم : آيا آنجمن نجات ، براي نجات مجاهدين كار مي كند يا براي لجن مالي ومقدمه چيني كشتار آنها؟ آيا برادر تني شما رابطه يي با انجمن نجات كه مجاهدين به آن انجمن نجاست اطلاعات مي گويند رابطه يي دارد يانه؟ شما چطور؟
سئوال یازدهم : آيا خودفروختگان وخائنان لعنت شده درتاريخ درتوجيه كار كثيف خودشان حرفهايي غير ازحرفهاي امثال شما مي زدند ؟ يا فكرمي كنيد شما نوبرش را آورده ايد؟
.......
بمنظور خودداری از اطاله بحث و رعایت ایجاز ( که خود البته یک بحث علمی !! و تحقیقی !! مفصلی است )و بمنظور اینکه ایهامی درکلام نباشد (که این هم البته جای بحث بسیار دارد و یک مقوله تحقیقی است که باید به ان پرداخت ) ، بقیه سئوالات پس از بررسی پاسخ یغمایی به سئوالات بالا مطرح میشود
مهدی فیض – 22 دیماه 94
در ادامه سقوط ! http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=5301
سقوط ! http://aftabkaran.com/maghale.php?id=5286