رکس تیلرسون: رژیم ایران توافق اتمی را نقض کرده است #اهواز #خراسان #تهران #iran #ایران: رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه اخیر خود با سی.ان.ان به صراحت گفت رژیم ایران توافق اتمی را نقض کرده است. او مواردی از این نقض را هم برشمرد. بخشهایی از این مصاحبه را میبینیم:تلویزیون سی.ان.ان 23مهر 96: شما اخیراً گفتید رژیم ایران در حال تبعیت فنی با توافق هستهیی است، ولی رئیسجمهور روز جمعه گفت... bit.ly/…
http://www.pasargadcity.com/news/siasi/19909-رکس-تیلرسون-رژیم-ایران-توافق-اتمی-را-نقض-کرده-است