مدیر سابق العربیه: ضرورت ایجاد یک اتحاد جدید علیه رژیم تهران #اهواز #خراسان #تهران #iran #ایران: عبدالرحمان الراشد مدیر سابق شبکه تلویزیون العربیه میگوید باید اتحادیه جدیدی علیه رژیم تهران ایجاد کرد. نباید به این رژیم بهخاطر برجام امتیازی داد:عبدالرحمان الراشد در مقاله خود در سایت العربیه 25مهر 96 مینویسد: رژیم ایران جنگهای متعددی در منطقه راه انداخته است. غیرمنطقی است اجازه دهیم افسار... bit.ly/…