سیمای آزادی - تلویزیون ملی ایران

۱۳۹۵ بهمن ۱۶, شنبه

رک تو روم گفت: از شما آخوندها متنفرم!

رک تو روم گفت: از شما آخوندها متنفرم! #iran #ایران #Irannews #FreeIran #Iran #1988Massacre #No2Rouhani: میگه من از شما آخوندها متنفرم، مرده شور همه تون رو هم ببره! قشنگ به من گفته‌اند هاکی گفته یکنفر باید بر همه حکومت کنه؟اصلا مگه ولایت یعنی حکومت فرد یا حکومت خدا؟.. امروز هم حرف‌ها پچ پچ ها داره میشه ها! کی گفته ولی‌فقیه بر اساس شرایط بشه بگذارید؟ خودمون انتخاب کنیم! می‌خواهند تحت عناوین... bit.ly/…

http://www.pasargadcity.com/گزارش-و-مقالات/political-article/13565-رک-تو-روم-گفت-از-شما-آخوندها-متنفرم