سیمای آزادی - تلویزیون ملی ایران

۱۳۹۵ بهمن ۱۷, یکشنبه

واکنش خامنه‌ای به تحریمها‌: دولت اوباما هم مثل دولت بوش بوده است!

واکنش خامنه‌ای به تحریمها‌: دولت اوباما هم مثل دولت بوش بوده است! #iran #ایران #Irannews #FreeIran #Iran #1988Massacre #No2Rouhani: ترس و ذلت خامنه‌ای در قبال تحولات پس از انتقال قدرت در آمریکا و تغییر اوضاع در مقابله با تروریسم و دخالتهای فاشیسم مذهبی در منطقه، به حدی فضاحت‌بار شده که رسانه‌های حکومتی به ناگزیر تلاش می‌کنند به‌نحوی آن را رفع و رجوع کنند.در روز ۱۵بهمن که تحریمهای جدید... bit.ly/…

http://www.pasargadcity.com/اخبار-ایران/iran-regim-news/13605-واکنش-خامنه‌ای-به-تحریمها‌-دولت-اوباما-هم-مثل-دولت-بوش-بوده-است