آفتاب خسته تن – اسدالله نبوی #iran #ایران #Irannews #FreeIran #Iran #1988Massacre #No2Rouhani: در ایام کودکی و در فرهنگ محلی وقتی میخواستیم به چیز با عظمت و حقی قسم یاد کنیم میگفتیم: ”به این آفتاب خسته تن قسم!… .“ روزی از مادر پرسیدم که چرا میگوییم آفتاب خسته تن؟!جواب داد: «چون آفتاب، تمام وقت میدود تا بتواند به زمین نور و گرما بدهد. نگاهش کن چطور دارد در پشت ابر میدود تا به من و تو و... bit.ly/…
http://www.pasargadcity.com/گزارش-و-مقالات/maghalat-montakhab/13615-آفتاب-خسته-تن-–-اسدالله-نبوی